Over grenzen maakt Nederlands succes internationaal

De luistervoorstelling Over grenzen speelt zich af op de grootste Duitse militaire begraafplaats van West-Europa. Voor de eerste reeks voorstellingen in juni 2016 kon Stichting Laudio rekenen op lovende reacties van publiek en  in de media. De volledige reeks kende uitverkochte opvoeringen. In het najaar van 2016 volgen nu besloten voorstellingen voor scholen, bedrijven en verenigingen.

Over grenzen is gebaseerd op Aufrecht gehen, de Nederlandse luistervoorstelling (tevens productie van Stichting Laudio). Op verzoek van het Lommels educatie centrum Huis over grenzen is er een Vlaamse versie gekomen met verhalen uit de Eerste én Tweede Wereldoorlog, met Vlaamse stemacteurs en met Vlaamse figuranten (waaronder 12 zwangere vrouwen uit de regio). Ruim zestig vrijwilligers en een professioneel artistiek team maakten deze voorstelling mogelijk dat vanwege alle dankbare reacties ongetwijfeld een vervolg krijgt.

Meer informatie? Kijk op www.verhalentocht.eu