Over grenzen (BE)

Over grenzen

Deze theatrale geluidsvoorstelling is de Vlaamse versie van de succesvolle Nederlandse productie Aufrecht gehen en is sinds 2016 te beleven. Over grenzen speelt zich af op de grootste Duitse militaire begraafplaats van West-Europa in het Limburgse Lommel.

Dit is een rijke aanvulling op onze vredeseducatie.

Projectpartner educatiecentrum Huis over grenzen

Dit project is een artistiek, cultureel project dat bij uitstek interdisciplinair is door de cross-over tussen immaterieel erfgoed, vormgeving, theater, journalistiek, educatie en muziek. Naast de succesvolle voorstellingen en de reprise is op VRT Radio2 ook een documentairereeks uitgezonden, gebaseerd op dit Vlaams project van Stichting Laudio.

De inhoudelijke eindverantwoordingsverslagen van onze projecten vindt u hier >>

Projectsite: www.verhalentocht.eu

Artistiek team van Stichting Laudio: initiator, projectleiding, interviews & audiovormgeving: Lubert Priems, tekst: Annet Bremen, stemacteurs: Katelijne Verbeke, Christian Cadenbach, Tim Bogaerts & Timo Tembuyser, muziek: Rik Cornelissen & Emil Szarkowicz, audionabewerking: Arno Peeters, techniek locatie: Connect sound service, grafische vormgeving: Henry Priems & Ilse van Hoof

Projectpartner: Huis over grenzen

Met speciale dank aan: de leerlingen van de Kunstacademie Noord-Limburg van de docenten Karla Deroost & Luc Morren, Lucien D’Joos, Alex Lefever, Jana Lefever, team Balenbevrijd, De Barrier, Diederik Celis, Franck van Erven, Boris Stokman, Els Roobroeck, Maria Merken, Viek Meijs, Frans van de Pas, Guus Jacobs, Jan Janssen, Henk Deters, Georgette Verbist, Ineke Grootemaat, Hanneke Som, Wendy Rademackers, Angelina, Tamara, Dries, Indira, Cato, Nine en Mette.