Gaat uw tas mee op reis met 700 tassen?

Museum De Domijnen & Stichting Laudio zoeken tassen met verhalen die het verdienen te worden doorverteld. Een puntgaaf reiskoffer, een chique handtas vol krassen en een stoere, verweerde legerrugzak. Zoveel tassen, zoveel mensen, zoveel verhalen. Welke bijzondere ’tas’ heeft u? Met een grappige, gruwelijke, ontroerende of sterke gebeurtenis? Kom van 1 t/m 15 juni naar Museum De Domijnen en doneer uw oude gebruikte tas met een inspirerend verhaal, voor een plek in een nieuwe expositie en in onze nieuwe audiovoorstelling.

Op donderdag 10 augustus 2017 opent de expositie Verbinding, de reis van 700 tassen en gaat de theatrale audiovoorstelling Vooruit naar buiten! in première. Binnen in het museum ontdek je de imposante installatie, gemaakt van 700 tassen door beeldend kunstenaar Miek Corten. Buiten beleef je in de voorstelling de verhalen achter de tassen. Deze projecten komen tot stand door een exclusieve samenwerking tussen Museum De Domijnen, Stichting Laudio en Miek Corten met medewerking van Via Zuid, Theater het Laagland en het DaCapo College. Door krachten te bundelen, wordt ingezet op een nieuwe cultuurbeleving met inspirerende ontwikkelingen die de nodige prikkeling en uitdaging biedt. Meer informatie over Vooruit, naar buiten! volgt op deze site.

Doneer uw tas en uw verhaal aan dit bijzonder gezamenlijk project!

Waar?  Museum De Domijnen Historie & Archeologie: Kapittelstraat 6 Sittard

Wanneer? 1 t/m 15 juni (di t/m zo 11.00-17.00uur; Pinksteren gesloten)

Als u uw tas inlevert bij de balie, krijgt u een ontvangstbewijs. Daarmee start de nieuwe reis van uw tas. Meer weten? Stuur uw vraag naar info@stichtinglaudio.nl