Wegens succes reprise de TIJDrover

Vanwege de grote belangstelling en positieve reacties op de TIJDrover plant festival MoMeNT extra opvoeringen in. Op 25 en 26 augustus 2018 is het uw laatste kans om deze theatrale audiotour van Stichting Laudio te beleven in het gerechtsgebouw in Tongeren (BE). Exclusief voor Justitie Limburg wordt er ook een besloten opvoering van de TIJDrover georganiseerd.

De TIJDrover vertelt de verhalen van de werelden die samenkomen in de assisenzaal. Via een koptelefoon hoort u o.a. openhartige interviews van documentairemaker Lubert Priems met de rechter, de advocaat en de moeder van de dader. Stemacteurs Sien Eggers, Matteo Simoni, Francesca Vanthielen, Herman Durwael, Jokke Martens en Mette Thielen brengen de verhalen van onder meer de beklaagde en de nabestaanden, geschreven door toneelschrijfster Jacqueline Kerkhof.

Stichting Laudio werkt speciaal voor dit project samen met festival MoMeNT. De TIJDrover bestaat uit drie verschillende audiotours. Een ticket reserveren (per audiotour, per persoon) is verplicht vanwege het beperkt aantal plaatsen.

Meer informatie? Reserveren? Kijk op www.verhalentocht.eu